fishpix

Portfolio


Online

Voor Benecke heeft Fishpix een mooie leader gemaakt.

benecke Leader from FishPix on Vimeo.



Nutella Label Facebook

Voor Nutella heeft Fishpix een video geproduceerd in opdracht van RIDE waarbij de succesvolle FB activatie werd samengevat.

Nutella label facebook from FishPix on Vimeo.

 

Regie: Edwin Tromp
Beeld: Klaas Kleiterp
Productie: David Fischer
Buro: The Social Embassy/We Are Ride




Olympic Moves

Voor NOC*NSF en Coca Cola heeft FishPix een activatie video gemaakt met Epke Zonderland.  Je word verwezen naar de facebook pagina waar je zelf een foto kunt oploaden die lijkt op een sport move van Epke.

Olympic Moves met Epke Sonderland from FishPix on Vimeo.

Regie: Edwin Tromp
Beeld: Klaas Kleiterp
Productie: David Fischer
Buro: The Social Embassy/We Are Ride




KPN & Co 4G Blog Social Media Campagne

Voor We Are Ride in opdracht van The Social Embassy heb ik de productie gedaan van het bewegend beeld  voor de blog campagne voor de KPN & Co 4G introductie in Nederland.  Dit was op basis van de gebruikservaring van 4 ondernemers.



Regie: Edwin Tromp
Beeld: Klaas Kleiterp
Productie: David Fischer
Buro: The Social Embassy/We Are Ride



Wakker Dier Levend Strippen Viral Campagne

Deel van een campagne van Wakker Dier tegen het levend strippen van vissen.  Beloofd was dat Ancilla Tilia op de website www.ancillastript.nl op een bepaald uur uit de kleren zou gaan.  De mensen kregen echter dit filmpje te zien i.p.v de show die ze hadden verwacht. 
De website kreeg 40.000 views in twee dagen en het filmpje werd in een paar weken meer dan 300.000 keer bekeken.



Regie: Sharif Nasr
Camera: Remko schnorr
Productie: David Fischer





Eneco Wind Game

Voor Eneco heb ik in opdracht van Revolver Media de film geproduceerd bij de Eneco Wind Game.  De online game kon op de website van Eneco worden gespeeld.  De hoofdprijs was een jaar lang gratis stroom.

Regie: Eelko Ferwerda
Camera: Jasper Bazuin
Productie: David Fischer

 



Herken de Signalen 112 Campagne

Herken de signalen


With this campaign, people are helped to recognize the signals of a possible car burglary and are encouraged to call the emergency phonenumber 1-1-2.  We created four video media that trigger the 'gutfeeling' of people when perceiving a suspicious situation. What is a suspicious situation and what's not? On the website, which is the central point of the campaign, people can test their intuition with several suspicious situations.  Check the website here: http://www.herkendesignalen.nl  This work was done for Revolver Media and LBI OER

Produced by David Fischer
Directed by Eelko Ferwerda
D.O.P by Jasper Bazuin